Sunday 16 October 2011

assalamualaikom



okayy , pada tarikh 13.10.2011 hari khamis aku budak form3 kene pulang buku text . aiyoo , masetuh aku sorang tak bawak bukubuku text tuh :( takdelahh , act aku tak tawu pon masetuh kene pulang buku text . sumpaa wehh taktawu . membe membe aku pon tanak bgtawu aku . sengal erk . mase cegu cakap arituh pungg , langsong aku tak dengar coz sebok bebual ngan membe aku . haih ! *balasanorangyangsukeberbual :) pastuh dalam kol 9 lebih membe aku nizam balek umah , coz buku bi dea tertinggal . siott kau budak tak cakap nak balek ! ishh , membe membe aku ye ye suroh aku  balek . aku pon ajak lha ramdan soh antar aku balek . aku p pinjam motor awie . pastuh teros kua naek moto ngan ramdan dengan tak pakai helmet . pehh macam tak jaoh plak an nak sampai umah aku . dengan tak bagi tawu cegu o pengetua . haha , selambe badak aku jek an kua sekolah tanpe izin . *takpelah , sekolahmakakuwehh . haha . sampai umah kelamkabut aku carik bukubuku aku . haha , ade yg kat bilik abg aku , ade yang kat bilik mak aku . ade yang kat ruang tamu . hakhak , memang bersepah ah . naseb baek semue sekali cukopp :)
 nthen , sampai sekolah aku nampak ade guru kaunselor . haiyoo , aku cepat cepat masok bilik SPBT nak pulang buku nye . padahal masetuh cegu tak bagi masok coz waktu rehat . tapi aku nganjeng2 cegu , cegu teros suroh aku masok . *jahatpunyebudak . haha . masok cegu cek semue buku aku , alamak ! ade satu tak sampol . haih ! kene bagi cegu tuh 50 sen , pastuh kene sampol dalam bilik tuh jugak . pehh , sabar jekan :) k lhaa sampai  disini sajaa . jangan sesekali buat keje gilaa dalam sekolah tau :) kbai
TERIMA KASIH BACA KALAU SUDI LIKE